22.11.2022 r. odbyła się Sieć Współpracy i Samokształcenia Nauczycieli Matematyki i Informatyki,

22 listopada 2022 r. w Szkole Podstawowej w Wińsku odbyła się II spotkanie Sieci Współpracy i Samokształcenia Nauczycieli Matematyki i Informatyki, w której uczestniczyło 13 nauczycieli.

Spotkanie rozpoczęło się od wizyty w  Kindlotece. O jej zasobach i zajęciach, które się tam odbywają opowiedziała nauczycielka języka angielskiego – Patrycja Serdyńska.

W Laboratorium Przyszłości dzięki okularom VR nauczyciele mogli zwiedzić Dubaj, znaleźć się w środku żyły, a także stanąć oko w oko z niedźwiedziem polarnym. W pracowni języka angielskiego wszyscy byli zachwyceni magicznym dywanem i możliwościami, jakie daje użycie go. Oczywiście nie mogło zabraknąć gry w Pokoju Zagadek. Nauczyciele mieli za zadanie znaleźć 8 ukrytych zadań, rozwiązać je i otworzyć walizkę z niespodzianką. W skrzyni czekały na nas ręcznie zrobione na szydełku przez Panią Joannę Polacką zakładki do książek. W Szkolnej Dziupli, czyli świetlicy, z ciastkiem i filiżanką kawy, był czas na podsumowanie spotkania i wymianę doświadczeń, omówienie zmian maturalnych z matematyki. To było bardzo miłe spotkanie. Dziękuję gospodarzom – Pani Joannie Polackiej i Krystynie Bajrakowskiej.

Iwona Pisching
doradca metodyczny

Foto galeria:

  1. Spotkanie nauczycieli matematyki i informatyki.
Na zdjęciu widoczna grupa nauczycielek siedzących przy stole. Dyskutują, piją kawę.

2. Wizyta w pokoju zagadek.

Na zdjęciu widoczna nauczycielka, która rozwiązuje zadanie. Jest w pokoju zagadek, za nią stoi maszyna do pisania.

3. Na zdjęciu grupa nauczycielek, które rozwiązują zadania. Stoją, zaglądają na swoje kartki, pomagają sobie. 

Na zdjęciu grupa nauczycielek, które rozwiązują zadania. Stoją, zaglądają na swoje kartki, pomagają sobie.

4. Zagadki rozwiązane – otwieramy skrzynie z niespodzianką. 

Na zdjęciu widoczne nauczycielki, cztery stoją, jedna pochyla się nad skrzynią i wbijając kod próbuje ją otworzyć.

5. Wizyta w Kindlotece.

Na zdjęciu widoczne 5 osób,  jedna stoi i tłumaczy, cztery siedzą na pufach, na środku mata do kodowania. Za nimi dwa regały, na których leżą książki.

6. Pokój do programowania, czytania, rozwijania kreatywności.

Na zdjęciu grupa nauczycielek siedzących na poduszkach, za nimi regał z kindlami i padami, przed nimi mata do kodowania.

7. Poznajemy zastosowanie okularów VR.

Na zdjęciu nauczycielka siedząca na krześle przy stole, która ma założone okulary VR.

8. Zabawy z magicznym dywanem. 

Na zdjęciu grupa osób siedzących na krzesłach. W środku magiczny dywan i kobieta pokazująca jego zastosowanie.

9. Poznajemy zastosowanie okularów VR.

Na zdjęciu grupa osób siedzących na krzesłach. W środku magiczny dywan i kobieta pokazująca jego zastosowanie

10. Pokój zagadek. 

Grupa kobiet, które pozują do zdjęcia na tle drzwi z napisem pokój zagadek.

11. Nauczyciele szukają zadań. 

Na zdjęciu widoczne tyłem trzy kobiety, za nimi wisi tablica korkowa z kolorowymi kartkami. Jedna z kobiet szuka na tej tablicy zadania.

12. Nauczyciele szukają zadań. 

Dwie nauczycielki, jedna siedzi na krześle, druga kuca. Trzymają w rękach kartkę z zadaniem do rozwiązania.

13. Rozwiązujemy zadania i szukamy kodu do skrzyni. 

Grupa nauczycieli, stoją, w rękach trzymają kartki z zadaniami, rozwiązują je.